My Makeup Wishlist

 

       Ca orice makeup addict, imi petrec ceva timp online cautand noutati in acest domeniu. Fie noi look-uri, combinatii noi de nuante, formule noi de machiaj, rujuri noi, fonduri de ten, chiar si produse “life changer” pot spune.

       De cateva zile mi-am propus sa fac o ordine in dorinte si sa alcatuiesc o lista cu produsele pe care mi le doresc sau pe care le astept sa reapara in stoc.

 

1. Paleta Tartelette tease clay ( Tarte Cosmetics)

4ff59c8d9fe0e49bfc1c82cbc724c69d

       Când am vazut paletuta asta, am spus ca neaparat trebuie sa fie a mea. Mi-o doresc pentru ca e perfecta pentru calatorii si aspectul ei e incredibil de dragut si colorat. Culorile sunt versatile si pot realiza machiaje naturale de zi dar si un smoky eye mai intens. Pe langa aspectul ei, am decis sa o adaug pe lista deoarece sunt un mare fan al brand-ului Tarte; au produse foarte bune ce isi merita banii.

 

2. Paleta “Swamp Quenn” x Grav3yardgirl ( Tarte Cosmetics)

 

9614b6e78656e6f3acbee24018f39cbf        Pentru ca deja stiti cat de mult apreciez brand-ul, nu se putea sa mai lipseasca de pe lista o alta paleta Tarte. 🙂 Ei bine, aceasta mi se pare combinatia perfecta; bronzer+ blush+ iluminator+ fardurile pentru ochi, totul intr-un singur ambalaj. Ce iti poti dori mai mult? Nuantele fardurilor sunt aranjate foarte bine in paleta si culorile sunt potrivite pentru a crea un machiaj complet al ochilor.

 

3. “Send me more nudes”  velvet liquid lipstick summer collection set ( Kylie Cosmetics)

Kylie-Vacation-Matte-4Piece_38aab8f8-fdc3-48ae-bae9-059f99a02b5f

       Ce ziceti? Nu arata yummy? Sunt indragostita de rujurile Kylie in general. Formula, durabilitatea pe buze este de nota 10. Dar acest set este superb! Nuantele de nude mi se par perfecte, sunt delicioase, potrivite pentru vara. Un plus pentru aceasta lansare a fost faptul ca acest set este disponibil in doua variante: o varianta mata si una normala/velvet. Eu mi-o doresc pe cea velvet deoarece consider ca buzele ar trebui sa aiba un altfel de luciu pe durata verii. Ambalajul setului este foarte bine gandit, pare cu totul diferit fata de ambalajul  rujurilor de pe piata, ceea ce il face special.

 

4.  Paleta iluminatoare “The Wet Set” (Kylie Cosmetics)

 

6f5475a3c8311e9ad0cc8e9501e8923e

 

       M-am decis sa o trec pe listuta in urma unui video pe care il vazusem pe Youtube la o vloggerita ce prezentase intreaga colectie de vara pe care Kylie a lansat-o luna aceasta. Interesant este faptul ca aceasta paleta iluminatoare este foarte diferita fata de ceea ce am avut pana acum. Textura fardului este pudra dar totusi din cate am vazut la atingere formula pare a fi cremoasa, ceea ce este surprinzator si abia astept sa intru in posesia ei.

 

5. Iluminator in forma de inima ( I HEART MAKEUP)

d8241f17cf8ec623b4b59a2acbf528ff

 

       Uitati cat sunt de adorabile aceste iluminatoare. Numai forma lor ma face sa mi le doresc pe toate. Ceea ce imi place le ele este faptul ca au acele dungi in diferite nuante, ce iti ofera o varietate de nuante  pe care le poti alege in functie de look-ul pe care ti-l doresti.

 

6. Set pensule marble print (www.rosegal.com)

 

1498536727433093426

 

       Nu stiu daca ati observat dar sunt un fan imens al print-ului marble, de aceea imi doresc enorm aceste pensule. Arata super cu acel rose gold combinat cu manerul marble, iar pensulele sunt din par artificial, cruelty free deci . 🙂

 

 

Tu ai un wishlist? Ce produse iti doresti?

 

 

Kisses & hugs,

cropped-images-e1495911176921.jpg

 

 

Published by mirunatrofin

Beauty blogger

2 thoughts on “My Makeup Wishlist

Leave a comment